Wine and Street Food Festival
Festivalurile Street Food au avut un succes debordant de cand au aparut in Bucuresti. Uneori chiar enervant, pentru ca trebuia sa astepti de multe ori minute in sir dupa bite-ul preferat, indiferent ca era vorba de arrosticini, o pizza adevarata, pulled pork sau alte chestii dupa care iti lasa gura apa fix in acest moment. De cand am auzit prima oara ca vor aduce vinul langa food, in probabil cea mai potrivita locatie pentru asa ceva – Palatul Parlamentului – am realizat ca lumea vinului nu are nevoie de vreun mare degustator sau desenator de etichete (mai mult sau mai putin originale) sa coaguleze producatorii in jurul sau, ci fix de un organizator de evenimente care are experienta in ligile superioare, un numar suficient de oameni si departamente, cu task-uri specifice.
Aranjamentul asta cu crame misto, care au realizat cat de important e sa vii in contact cu noile generatii, locatia perfecta, parteneriatul cu truck-urile de food, organizatorii profesionisti – toate mi-au placut atat de tare, incat am renuntat la orice plan pentru weekend-ul respectiv si am pus coarnele pe un probabil ultim stand disponibil, cu scopul de a creste vizibilitatea wineshop-ului VinMagazin.ro si la care sa am ocazia sa prezint cateva vinuri deosebite, de la crame mai putin „marketate”, celor cateva mii de oameni preconizati sa vina. Deocamdata am confirmarea ca prietenii de la Lechinta, Domeniile Franco-Romane si Aramic ma vor sustine in acest proiect si le multumesc! Astept lista finala de vinuri si de la Fort Silvan, Crama Domneasca (MD) si Amfiteatru Vitis. Ar mai fi loc de un producator, cu maxim 4 sortimente – suna-ma pentru detalii, ca daca apuc sa ma intorc de la Vinitaly aleg eu si poate nu esti tu.
Hai sa va zic punctual ce am vazut diferit in acest eveniment:
- Increderea in organizatori, care pe langa ce vorbim aici, mai sunt vinovati si de Bon Mariage, Salonul auto-moto, Salonul imobiliar si inca vreo 5 chestii similare.
- Mixul cu Food Truck-urile in numar foarte mare – unde e vin musai trebuie sa fie si mancare; plus doza obligatorie de hipstereala;
- Locatia in centrul Bucurestiului, in cea mai cunoscuta cladire romaneasca din lume, acces la metrou.
- Modul de prezentare – un PPS de 14 pagini in care sunt conturate clar beneficiile fiecaruia, pe langa toate detaliile importante;
- Costurile rezonabile atat pentru expozanti, dar mai ales pentru vizitatori;
- Comunicarea sustinuta, out-door, radio, retele de socializare, campanii uriase de mailing;
- Perspectiva unui numar-record de participanti INTERESATI de fenomen;
- Focusul pe vanzarea de vin, intr-un mod cat se poate de civilizat, modern;
- Bratara cu cod de bare, transmiti automat datele de contact si livrare cand vrei sa cumperi ceva si vinul ajunge acasa sau la birou
- Parteneri media de prima mana, numai din domeniul TV am vazut principalele sapte posturi nationale.
Una peste alta, te incanta ca intr-un oras plin de gropi, la propriu si la figurat, inca exista lucruri care sa-ti insenineze starea de spirit. Sa mergem sa ne incarcam cu energii pozitive, rosii albe, sau rose!
Spre deosebire de alte adunari de gen, aici nu numai ca va fi un cost modic de intrare – 15 lei guys! – ci se pare ca fiecare va pleca acasa cu o sticla de vin gratis. Mai mult: iti place ceva? Nu mai e nevoie sa te chinui cu ele pana la parcarea din cartierul vecin unde ai gasit un loc, ci comanzi pe loc sticlele dorite, datele din bratara se transmit automat cramei/expozantului, iar ele iti vor ajunge acasa in cel mai scurt timp. Asta ca sa nu te ia cu lesin in metrou, dupa atata mancare si bautura si sa le uiti pe-acolo.